zaterdag 23 juni 2012

Bloemen

Deze leuke bloemetjes kwam ik op internet tegen.
Makkelijk te maken met een bloemenpons ("Make me" bloemenpons Madelief) .

Welkom thuis

Even mijn nieuwe Lea'bilities dies Roses uitproberen

Leuk die nieuwe Fancy Dies van Nellie Snellen.

Hiervoor heb ik de Cupcake (LR0160) gebruikt. De stempeltjes zijn ingekleurd met distress.
Stempel ingekleurd met disress
 
De tekst heb ik eerst op de rode kaart geprint. De mooie klaproos is van Memory Box (Prim Poppy).

Voor deze kaart heb ik mallen gebruikt van Tim Holtz (On the Edge Distressed Doily) en Marinanne Design (Rozenmand CR1206), Boeket (CR1201) en tulpen (LR0209).
De (cremekleurige) stansen zijn gekleurd met distress.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...